Alexa Daniela Munteanu

Persoana care trece printr-un atac de panica trăiește sentimente extrem de intense de frică, acestea sunt asociate cu moartea. Ele se pot manifesta prin tremurat, transpirație, nod în gât, senzație de sufocare și uscăciunea a gurii, dar și alte manifestări fizice, și se poate ajunge până la leșin și detașarea pe moment de propria personalitate.

Atacurile de panică sunt o problemă întâlnită din ce în ce mai des în rândul oamenilor.

Este important să știi că și alții trec prin ceea ce treci tu. Însă nu dispera. Eu am învins atacurile de panică, după ani de zile, si iti spun cu siguranță, că acest lucru este posibil și pentru tine.

O metodă care capătă din ce în ce mai mulți adepți este reprezentată de diverse vitamine și suplimente care te pot ajuta. Luate în cantități moderate, vitaminele și suplimentele alimentare pot face diferența în procesul tău de vindecare.

Trebuie să depui puțin efort în ceea ce privește găsirea vitaminelor potrivite și documentarea despre acestea, noi îți punem aceste lucruri la dispoziție!

Mai jos găsești lista cu vitaminele și suplimentele alimentare care pot reprezenta unul dintre aliații tăi în lupta cu atacurile de panică.

Ce suplimente te pot ajuta în caz de atac de panică?

Diferitele manifestări și simptome ale atacurilor de panică pot fi tratate cu ajutorul anumitor suplimente și vitamine.

Iată care sunt suplimentele și vitaminele recomandate și ce beneficii aduc acestea asupra organismului:

1. Vitamina B

Aceasta are rolul de a menține energia din organism la un nivel optim. De asemenea, îmbunătățește funcționarea creierului și ajută la metabolismul celulelor.

Beneficiile pe care vitamina B le aduce organismului favorizează reducerea atacurilor de panică întrucât creierul va funcționa mai bine, iar tu vei avea o stare generală mai bună.

Nivelul scăzut de serotonină este cunoscut ca una dintre cauzele atacurilor de panică. Specialiști susțin faptul că Vitamina B6 ajută la creșterea serotoninei din organism. (1)

2. Vitamina C

Are la rândul ei o mulțime de beneficii esențiale corpului. Iată câteva dintre ele: îmbunătățește funcționarea sistemului imunitar, protejează celulele de stresul oxidativ, menține sănătatea psihică și buna funcționare a sistemului nervos, reglează metabolismul energetic.

Toate aceste lucruri influențează psihicul și bineînțeles, reduc atacurile de panică.

3. Vitamina D

Nu-i așa că te simți mai bine, mai încărcat de energie pozitivă, după ce petreci puțin timp la soare?

Deși pare o activitate banală, simplu stat la soare aduce organismului numeroase avantaje, cele care combat atacurile de panică sunt: asigură o funcție neuromusculară normală, ajută la reglarea ritmului cardiac, ajută la dezvoltarea normală a creierului și la o funcționare optimă a stării mentale.

4. Calciu

Este un element esențial în funcționarea optimă a organismului.

Reprezintă un macroelement primordial, câteva dintre elementele care te vor ajuta în lupta ta împotriva atacurilor de panică sunt: ajută la funcționarea corespunzătoare a inimii și a miocardului, influențează creșterea/descreșterea nivelului hormonal.

De altfel, dezvoltarea creierului și a activității cerebrale depind de calciu. În plus, ajuta și la buna funcționare a sistemului nervos.

5. Magneziu

Este recunoscut pentru multitudinea de efecte pozitive pe care le are asupra organismului. Pe lângă îmbunătățirile pe care le aduce organismului, magneziul contribuie și la psihic, putând chiar să reducă simptomele atacurilor de panică.

Iată câteva îmbunătățiri pe care magneziul le aduce stării psihice: îmbunătățește funcția respiratorie (vei face mai ușor față momentelor de panica în care simți că rămâi fără aer), contracarează oboseala și starea de anxietate.

De altfel, magneziul are un rol important și în terapia adjuvantă a stărilor depresive și previne migrenele.

6. Omega 3

Reprezintă un complex de acizi grași care îmbunătățesc starea generală a organismului. Aceștia aduc un aport considerabil și în ceea ce privește starea psihică.

Acizii grași din Omega 3 pot reduce tensiunea, reduc riscul apariției unui ritm cardiovascular anormal, reduc riscul de accident vascular cerebral și infarct miocardic.

ZenMaster

ZenMaster este un medicament excepțional, destinat înlăturării stărilor de depresie și anxietate. În plus, acesta este recomandat și pentru perioadele intense de muncă sau activitate psihică și efort fizic asociat.

ZenMaster are o mulțime de beneficii. Iată câteva dintre ele:

  • Îmbunătățește performanța cognitivă și activitatea cerebrală;
  • Îți oferă un boost de motivație;
  • Reduce pierderile de memorie;
  • Îmbunătățește capacitatea de învățare și de gestionare a problemelor.

Sursa:
1. Mikawa Y, Mizobuchi S, Egi M, Morita K. Low serum concentrations of vitamin B6 and iron are related to panic attack and hyperventilation attack. Acta Med Okayama. 2013;67(2):99-104. doi: 10.18926/AMO/49668. PMID: 23603926.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *